• سه شنبه ٢٨ شهريور ١٤٠٢-١٠:٣٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٥٢٤
آخوندی تذکر داد:4-178

در انتصاب مدیران باید پرسنل شهرداری تهران در اولویت باشند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: برای سومین بار در طول دو سال تذکر می‌دهم اگر قرار است انتصابی در سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری انجام شود ، اولویت باید پرسنل شهرداری تهران باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در یکصدوهفتادوهشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور خود با اشاره به انتصابات در شهرداری تهران، گفت: شهرداری تهران بیش از ۱۰۰ هزار نیروی انسانی دارد و قبلا هم تکرار کردم که کاری در شهرداری تهران نیست که پرسنل از پس آن برنیاید و ما باید از نیروی انسانی درون شهرداری برای انجام امور استفاده کنیم.
وی افزود: متأسفانه باز هم در انتصابات شاهد هستیم به جای استفاده از نیروهای شهرداری، از افرادی استفاده می‌کنند که یا مدت کوتاهی در شهرداری حضور دارند و یا اصلاً شناختی درباره شهرداری ندارند.
آخوندی بیان کرد: برای سومین بار در طول دو سال، تذکر می‌دهم اگر قرار است انتصابی در سازمان‌ها و شرکت‌ها انجام شود؛ حتماً اولویت باید پرسنل شهرداری باشد. گاهی که فرد موردنظر را در درون بدنه شهرداری پیدا نمی‌کنیم؛ انتصاب از بیرون شهرداری قابل توجیه است اما اینکه از همان ابتدا به دنبال انتصاب نیروی خارج از شهرداری باشیم؛ قابل پذیرش نیست.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: